• headervanderfluit-bouwen

    headervanderfluit-bouwen

  • headervanderfluit-groeien

    headervanderfluit-groeien

  • headervanderfluit-onstspannenopreis

    headervanderfluit-onstspannenopreis

  • headervanderfluit-pensioen1

    headervanderfluit-pensioen1

  • headervanderfluit-reizenzonderzorgen-def

    headervanderfluit-reizenzonderzorgen-def

  • headervanderfluit-vakantiezonderstress-def

    headervanderfluit-vakantiezonderstress-def

  • headervanderfluit-verzekerdonderweg-def

    headervanderfluit-verzekerdonderweg-def

  • headervanderfluit-verzekerdvanuwzaak-def

    headervanderfluit-verzekerdvanuwzaak-def

  • headervanderfluit-vrachtwagennieuw

    headervanderfluit-vrachtwagennieuw

  • headervanderfluit-wintersport

    headervanderfluit-wintersport

  • headervanderfluit-zaakgoedgeregeld-def

    headervanderfluit-zaakgoedgeregeld-def

  • headervanderfluit-zorgelooswonen

    headervanderfluit-zorgelooswonen

Klachten

Klachten over onze dienstverlening

Wij doen onze uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u een klacht heeft. Bijvoorbeeld over de afhandeling van een schade, over onze werkwijze of over onjuiste informatie. We horen graag van u als u een klacht heeft. We kunnen dan het probleem oplossen en onze dienstverlening voor u én voor onze andere klanten verbeteren.

Oplossen van uw klacht

Alle klachten over de dienstverlening van Van der Fluit Assurantiën worden in behandeling genomen door de directie. Heeft u een klacht? U kunt uw klacht schriftelijk richten aan de directie. Adresgegevens vindt u op de contactpagina. Wij vragen u om de klacht zo duidelijk en volledig mogelijk te omschrijven en - indien van toepassing - aan te vullen met bewijzen. Wij nemen vervolgens uw klacht in behandeling. Ook nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Negen van de tien keer komen we er zo uit.

Komen we er samen niet uit?

Dat vinden we heel vervelend. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat we het echt niet eens zijn. In dat geval verwijzen we u door naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening(Kifid). Kifid is een onafhankelijk klachtenloket dat zich bezighoudt met het oplossen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.

Belangrijke informatie:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG 's-GravenhageTelefoon: 0900 355 22 48, e-mail: info@kifid.nl
Het meldingsnummer Kifid van Van der Fluit Assurantiën is:  300.003513